zaterdag 13 december 2014

LCD haar verwijderaar (dupe van de Allure kristalpads)


Misschien heb je wel eens gehoord van de Allure kristalpads, dit zijn een soort schuurpapiertjes waarmee je haren erg goed weg kunt krijgen. Vorige jaar op de Huishoudbeurs kwam ik dit tegen, ik vond het alleen best wel prijzig en daarom heb ik het niet meegenomen, maar ik kwam een budget variant tegen bij een dumpstore, die heb ik wel meegenomen en ik ga jullie vertellen wat ik er van vind!





In de kit zitten 2 applicators en van elke formaat 5 pads.


Ik heb de pads erop geplakt door aan de achterkant de folie eraf te halen en de pad op de applicator te leggen en aan te duwen. 


Dit zijn mijn benen before ^^, i know this is nasty!

Dit is tijdens! Zoals je ziet zit er heel veel stof op (dode huidcellen)


En dit is na 5 minuten rondjes draaien ^^

Ik denk dat de 5 minuten wel genoeg zeggen, ik heb heel wat moeite moeten doen om de haartjes te verwijderen, mijn haartjes waren dan ook niet heel lang maar ik heb het ook op mijn armen geprobeerd en daar heb ik echt mega haren en daar lukte het al helemaal niet! Het is een heel leuke dupe product, maar helaas werkt het voor geen meter, dit is dus geen aanrader, helaas! Het had erg leuk kunnen zijn!

Liefs Tessa,

5 opmerkingen:

  1. Jammmer dat het , het niet haalt bij het originele product.(Daar heb ik al zo vaak fijne dingen over gehoord....) zelf heb ik er geen ervaring mee, dus is het lastig om er iets zinnigs over te zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het niet goed werkt! Ik heb er wel eens wat over gehoord (over deze methode), maar zelf geen ervaring mee. Bedankt in ieder geval voor je review, dan weet ik dat ik deze beter kan overslaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah jammer dat je er teveel moeite voor hebt moeten doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb hier ook 2 pakjes liggen de pads zouden moeten plakken op de applicator maar dat doen ze hier in ieder geval ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...