zaterdag 19 december 2015

KIKO Milano Universal Fit Hydrating foundation WB15

Ik liet vorige week mijn eerste aankoop van de Kiko als zien! Vandaag is het tweede product wat ik kocht aan de beurt. Vandaag is het tijd voor de KIKO Milano Universal Fit Hydrating foundation!





De foundation zit in een doosje verpakt. Ik vind make-up uit een doosje altijd zo chique. In het doosje zit natuurlijk de foundation tube, ook zit er een 'gebruiksaanwijzing' in, zo noem ik het maar even maar het is eigen een papiertje met daarop ingredi├źnten en info over de foundation (werking, enzo...)





Ik heb de kleur Warm Beige 15. Warm beige houdt in dat het een foundation met een gele ondertoon is en het nummer geeft aan hoe licht/donker de kleur is. Volgens mij heb ik de lichtste kleur, maar dat weet ik niet zeker. Ik was in ieder geval opzoek naar een foundation met een gele ondertoon en dat is gelukt!


Persoonlijk vind ik het wel fijn als er nog een folie over de opening heen zit, dan weet je zeker dat die niet is gebruikt :)


Het resultaat ;
Zonder foundation ^^

Met alleen foundation ^^ Hier had ik de foundation nog niet zo goed geblend in de hals! Oeps :$


En dit is een complete look! (waar ik de foundation wel goed heb geblend in de hals ;)) Ik heb hier trouwens geen extra concealer gebruikt maar wel poeder!


Ik heb heel blij met deze foundation. Hij brengt fijn aan, is goed te blenden, heeft de goede kleur met een goeie gele ondertoon. Ik kwam alleen een minpuntje tegen ; de foundation werkt echt niet zuinig, ik heb best een flinke klodder nodig voor mijn gezicht + klein stukje hals. Ik ben bang dat de foundation zo op is. En helaas zit de winkel niet echt in de buurt ;( Wel kan je natuurlijk online bestellen! De foundation is ook niet echt mat een poeder gebruiken is dus wel een aanrader. Iets om rekening mee te houden maar zeker geen ramp!


Ik kocht de foundation in de winkel die ze hebben in Rotterdam Alexandrium, daar word je prima geholpen (dat is mijn ervaring) aangezien ze mij de juiste foundation hebben verkocht door de tijd te nemen voor mij en het te testen in mijn hals!

De foundation kost €5,90 wat echt een prima prijs is voor deze foundation. Ook is de foundation online te koop (klik hier)

Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad.
Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...