zaterdag 19 maart 2016

MAX&MORE travel kit (Nude look & Smokey eyes)


Vorige week kocht ik bij de action 2 palette. Geen oogschaduw palette maar een palette die je bijvoorbeeld meekan nemen op vakantie. Ze zijn verkrijgbaar in 2 soorten. De smokey eyes en nude look, ik ben erg benieuwd...


Allebei de palette bevatten een Concealer, 3 oogschaduw kleurtjes, 3 lip kleurtjes en een blush. In het etuitje waarin je het palette koopt zit ook een mascara, een complete basic look kun je hier dus wel mee maken.

 In beide palette zitten ook nog 2 kwastjes. De moeite zijn ze niet dus ik heb ze er gelijk uitgehaald en weg gegooid...


De mascara ziet er goed uit! Een mooi borsteltje, vrij dik maar wel van silicone.

 Nude look



De pigmentatie van de Concealer, oogschaduw en blush vallen me echt niet tegen vooral door de oogschaduw was ik erg verrast. De lip kleurtjes zijn wat minder gepigmenteerd, het zijn meer lipbalms dan lipsticks. Misschien was dit de insteek... ik heb geen idee.

Smokey eyes


Ook bij dit palette zijn de Concealer en blush goed gepigmenteerd wat niet heel verrassend is aangezien het exact dezelfde kleuren zijn als in het vorige palette. De oogschaduws zijn ook in dit palette goed gepigmenteerd en de lipkleuren wat minder. Hetzelfde idee alleen net wat andere kleuren.

Ik heb voor jullie een look gemaakt met alleen producten uit dit palette. Wat concealer op de rode plekjes, een oogschaduw en mascara om een ooglook te creƫren, een mooie blush voor op de wangen en een kleurtje op de lippen! Helaas niks op de wenkbrauwen en om het gezicht af te poederen.

De look heb ik gemaakt met de nude look palette.

Ik vind de look niet verkeerd geworden uiteindelijk. De lippen zijn niet opvallend maar de ogen daarin tegen zijn wel mooi en duidelijk. De Concealer heeft de rode vlekjes en wallen redelijk weten weg te werken, dat valt me zeker niet tegen! Helaas zit er in dit palette niks voor je wenkbrauwen zo als ik al eerder zei, dat vind ik dan wel weer erg jammer en dat is iets wat ik wel mis. Als ze dat hadden toegevoegd was die naar mijn mening net wat completer geweest.


Al met al vind ik het toch leuke palette. Ik zou ze alleen niet zo snel meenemen omdat ik best wel gehecht ben aan mijn eigen make-upjes. Ik denk dat dit palette wel leuk is voor wat jongeren meiden die net beginnen met make-up. Leuk kleinigheidje voor bijvoorbeeld je zusje of kleine nichtje.

De palette zijn in 2 varianten verkrijgbaar bij de action voor ik dacht €2 euro per stuk. Ik kan het nergens meer vinden maar ik kan me herinneren dat ze €2,- kosten per stuk.

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...