zaterdag 2 april 2016

Etos clear brow gel


Ik ben dol op eyebrow gel, ik gebruik elke dag eyebrow gel aangezien dat je wenkbrauwen gewoon perfect fixeerd en eerlijk is eerlijk, wie wil er nou geen wenkbrauwen die on point zijn, en ook de hele dag zo blijven?



De gel beloofd de wenkbrauwen de hele dag op z'n plek te laten zitten en er dus voor te zorgen dat de haartjes de hele dag dezelfde kant opstaan!


Ik heb een doorzichtige gel maar er zijn ook gekleurde gels. De gekleurde brow gel zorgt ervoor dat je niet meer met poeders en met potloodjes aan de gang hoeft om de wenkbrauwen te voorzien van een mooie kleur. De gekleurde brow gel kan natuurlijk geen totaal andere vorm van de wenkbrauwen creƫren maar kan wel de natuurlijk vorm en kleur extra accentueren van de natuurlijke haartjes!




Ik vind het borsteltje van de clear brow gel er super goed uitzien. Niet te groot en dik maar ook niet te klein. Eigenlijk vind ik dit een prima vorm. Als het borsteltje te groot is pak je namelijk ook veel huid om de wenkbrauwen mee en dat is niet te bedoeling. Dan zit de gel overal en nergens. Wat ik ook fijn vind aan dit borsteltje is dat het borsteltje spits afloopt. Hierdoor kan je met het borsteltje mooi de vorm van je wenkbrauwen volgen.


Ik gebruik de gel nu iets meer als een week en ik heb hem elke dag gebruikt. Ik heb tot nu toe nog geen nadelen ondervonden aan de brow gel. Het borsteltje heeft de goede vorm, er zit niet te veel gel aan het borsteltje, de vorm van het borsteltje kan de vorm van de wenkbrauwen goed volgen. En natuurlijk zorgt de wenkbrauw gel ervoor dat je wenkbrauwen de hele dag er tip top uitzien. Gelukkig blijven de wenkbrauw haartjes nog wel flexibel en zien je wenkbrauwen er nog wel natuurlijk uit. Ik vind dit echt een toppertje! Ik heb verschillende getest (catrice en essence) maar dit is toch wel de beste van de drie!

De Etos clear brow gel is te koop bij (alle) etos filialen voor €3,99 per stuk.

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...