zaterdag 27 augustus 2016

W7 ABSOLUTE lashes mascara


Ik heb vandaag weer eens een review van een mascara, dit keer geen waterproof mascara maar wel een andere W7 mascara waar ik al heel lang naar benieuwd naar was. En ik ga jullie vandaag vertellen wat ik van deze mascara vind!


Voor sommigen van jullie zal de mascara in een wel heel bekende huls zitten, de mascara lijkt namelijk qua uitstraling heel erg op de benefit they're real mascara. Deze heb ik zelf nooit gebruikt, voor mij helaas iets te duur maar ik heb er wel onwijs goede verhalen over gehoord. Maar over de benefit mascara gaan we het niet hebben we gaan het nu hebben over de absolute lashes mascara van W7.  




Ik gebruik deze mascara echt al een hele tijd (ik denk 2 maanden), de ene dag wel de andere dag niet hangt een beetje af van het feit of ik waterproof nodig heb of niet. Zo niet, dan kies ik voor deze mascara. Het hele fijne aan deze mascara vind ik het borsteltje. Dit borsteltje zou elke mascara moeten hebben, echt een heel fijn borsteltje. Het borsteltje separeert de wimpers perfect en te gelijker tijd breng je een goede hoeveelheid mascara aan die goed verdeeld word op de wimpers.

Benieuwd naar het resultaat op mijn wimpers. Check de foto's hieronder ;



Kijk hoe mooi? De mascara separeert mijn wimpers echt perfect. I'm in love.



Ik denk dat jullie bijna niet anders hadden verwacht na de positieve punten over deze mascara maar dit is echt een hele fijne mascara. Het enigste nadeel vind ik wel dat het helaas geen waterproof mascara is waardoor ik hem niet elke dag kan gebruiken maar verder is het echt een topper.

De W7 absolute lashes mascara is te koop in de winkel bij bijvoorbeeld de op=op voordeel shop en online bij onder andere makeupmusthaves.nl voor rond de €5,99

Liefs Tessa,

1 opmerking:

  1. Dat ziet er goed uit! Ik heb wimpers die van elke mascara gaan plakken :(
    Als mn voorraad op is ga ik deze proberen!
    Mooie foto's heb je gemaakt
    liefs sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...