zaterdag 20 augustus 2016

W7 BEAT IT! natural nudes


Een paar weekjes geleden zag ik op instagram nieuwe W7 palette voorbij komen, aangezien ik tot nu toe alle palette heb kan deze natuurlijk niet ontbreken en ook een review kan niet uitblijven.




Het BEAT IT! palette bevat 12 prachtige natural kleurtjes die een mooie bij elkaar passen. Er zit heel veel variantie in het palette met glans, glitter en matte kleuren waardoor het een ook een orgineel palette is.




Ik zal even de kleuren een voor een met jullie doornemen.
  • BIG A : een matte creme kleur
  • MOON SHADOW : een matte huidkleur
  • LATE AGAIN : een donker bruine matte kleur
  • THE FULL MONTY : een pure glitter kleur met zilver en wit/goud
  • FILMSTAR: een metallic kleur die van roze tot creme kleurt met kleine shimmers
  • CANDLE LIGHT: een roze highlighter met een wit/zilveren glans
  • LOVED UP!: een lichte koper kleur met een prachtige glans
  • MAKE A WISH: een paarse kleur met een zilveren glans
  • TEACHERS PET: lijkt op LOVED UP! alleen dan meer met een gouden glans
  • BILLBOART : een donkere bruine tint met een warme glans
  • LOADED : de perfecte koper kleur met een hele mooie glans
  • THE GAMBLER : een gouden kleur met een gele ondertoon en glans
In een woord wauw voor deze kleuren, allemaal stuk voor stuk pareltjes en dan hebben we de pigmentatie nog niet gezien....

Ik wil nog even terug komen op de verpakking, inmiddels kennen we de W7 palette in blikjes al en ook deze is weer grappig vorm gegeven. De bovenkant is namelijk 3D gemaakt wat het blikje/palette net wat extra geeft.


Nu is het dan echt tijd voor de swatches!



Zien jullie die amazing pigmentatie en dan vooral van de laatste kleuren, echt ik ben helemaal verliefd!!


De pigmentatie van dit palette is echt geweldig, beter zelfs dan ik had gedacht. De lichte kleuren zijn wat minder gepigmenteerd, maar vooral de laatste kleuren (bruin, koper en goud) zijn echt de pareltjes. Wat me wel een beetje tegenviel was de fall-out, vooral de glitter kleurtjes zijn heel erg brokkelig, jammer maar met een beetje handigheid (die ik dus niet heb :p) is er zeker te werken met de glitter kleurtjes.
Ik heb zeker geen spijt van deze aankoop en zeker voor de prijs die je betaald voor dit palette kan ik het toch wel een budget topper noemen.

Het W7 BEAT IT! palette is online te koop maar ook in de winkel bij bijvoorbeeld de op=op voordeelshop voor €8,99

Liefs Tessa, 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...